No mää meen mettään mää kysyn puilta ne mitää sano mää juoksen viis kilsaa mää läkähyn mää käännyn takas, ei, mää poimin mustikoita eiku puolukoita niitä on enempi siinä mää pysähyn.
Mitä, mää sanon.
Mettä vastaa.
Siinä kohtaa mää oon iha että.

Hyvä paikka.

Mää meen ens kerrala ko on taas joku huoli ja taas puu sanoo jotain mää sanon mitä mää en kuule! Jotenki kohisee sitten mää sanon kuitenki siihen jaa Kas! Mun olis tuo pitäny heti hoksata.
Ei muuta. Paina puuta omat nimet kirjoihi.
Nii mettä vastaa ko mitä sää sanot sille.

Essi

1) Kesällä leikittiin kymmenen tikkua laudalla. Se on ihan älyttömän hyvä leikki.
2) Kirje on aina keskustelun avaus. Keskustelu on yhteyden ylläpitoa. Kirjeeseen voi kirjoittaa mitä ajattelee maailmasta. Kaikista kivointa on jos kirjeen kirjoittaja haluaa opettaa minua. Minä mieluiten olen opetettavana. Kaikista parasta kommunikoimista on jos kukaan ei halua opettaa ketään vaan vain olla kielessä. Olen aika monen kanssa kirjeenvaihdossa. Minusta on kiva keskustella etäältä. Se hitaus on hyvästä.
3) Alan turhautua ja kerätä aggressiivisia eleitä.
4) NNGH!
5) "Kohta sää juot pussikaljaa ja unohat lapset johonki."
6) Loppuviikosta mulla on jotain virallista sanottavaa ensi vuodesta.
7) Kävin viime sunnuntaina kaupungilla kirjoittamassa runoja ihmisille. Menin luo ja sanoin kirjoitetaanko yhessä. Se oli älyttömän hauska leikki. Suosittelen. Siinä joku soitti viulua ja oli häiriötä Oulun katukuvassa muutenkin, mutta ei siihen mitään tapahtumaa tarvitse jos joku haluaa lähtä mun kanssa, tulen. Esimerkiksi Turkuun tai Tampereelle tai Puolangalle.
8) Kiitos kaikille oli yhet parhaista juhlista. Tykkäsin painia ja laulaa. Ens kerralla uusiks.

ds