"Kuka minä olen? Miksi minua ahdistaa? Miksi minun elämäni tuntuu niin elämättömältä? Tällaisia ajatuksia pyöri päässäni, kun perustin Kiltin Tytön Blogin syksyllä 2005. Huusin nimettömästi kysymyksiä nettiavaruuteen, koska halusin saada niihin vastauksia. Eikö kukaan ymmärrä minua? Nimeni oli pelkkä Hahmo."

Heidi Rundgren: Tyhjyydestä luovaan olotilaan - blogin avulla

Loput artikkelista voi lukea NONOsta (klikkaa tuota linkkiä).

Mikä on NONO? Tekijöiden omien sanojen mukaan:

"Nono on neljän bloggaajan (Luke, Maria, Tui, Valpuri) ideoima blogi tai blogzine (blogin ja lehden risteytys), jossa käsitellään kulttuuria ja ajatuksia. Nono julkaisee haastatteluja, arvosteluja, kirjoituksia, teemakirjoitussarjoja, novelleja, runoja ja muuta taidetta mahdollisuuksien mukaan. Blogissa julkaistut ajatukset ja ideat ovat kunkin kirjoittajan omia. Nonon tarkoitus on tuoda esiin erilaisia mielipiteitä ja edistää keskustelua. Nonon toimituksella ei ole mitään yhtenäistä aatteellista, uskonnollista tai poliittista linjaa."

Nyt Nonossa alkaa uusi teema, luovuus. Sen aloittaa ko kirjoitukseni.

Heidi