Jostain tuli hyvinkin mukava linkki eteeni ja minä sitä hyvinkin innokkaasti heti painelemaan. Linkin avulla sain jo päivän naurut (päivän ensimmäinen, ehti todellakin mennä maanantain puolelle). Annan siis teillekin mahdollisuuden leikkimiseen, pitäkääpä ihmiset hauskaa. Pienillä apukeinoilla saa aika kivojakin, ihan oikeasti. Ja tässä on enemmän mahdollisuuksia tehdä itse kuin esimerkiksi runokoneen avulla.

Pitäkääpä hauskaa. Ja nähdään aamulla. Tietysti voisin höpöttää tähän vaikka mitä turhaa, mutta en minä nyt jaksa. Tai höpötin jo... Anteeksi, olen selvästi vähän väsynyt. Jumitin viikonlopun melkein kokonaan sisällä tekemättä mitään. Paitsi tuijotin telkkua ja vietin aikaa netin ihmeellisessä maailmassa. Jonkun pitää viedä minut ulos, näköjään. Paitsi minä olen loistava kieltäytyjä.

Marjaana