Ehkä se sinun muuttosi minun asuntooni onkin huono idea. Ajattelin asiaa vähän enemmän ja totesin että minun on parempi asua yksin. Tämä ei luonnollisestikaan johdu sinusta vaan kokonaan minusta (ja nyt tämä kuulostaa ihan joltain Kauniiden ja Rohkeiden käsikirjoitukselta). Myös sairauteni takia minun on helpompi olla omissa oloissani. (Mutta jos haluat vähän elämää arkeen, voisit muuttaa nelostaloon, missä Laurakin asustaa tietääkseni. Kekkonen sanoi joskus että siellä on muutama tyhjä huone ja siellä on ainakin minun kokemuksieni mukaan mukavaa ja eläväistä porukkaa.)

Vaikka tämä onkin yksityisasia kirjoitan tänne koska en tiedä sähköpostiosoitettasi, Jenni.

Ehkä olisi kätevää jos kaikki kirjoittajat ilmoittaisivat sähköpostinsa ja ne sitten liitettäisiin tuonne sivupalkkiin, jos tulee jotain tällaista asiaa, tai vaikkapa jos on jostain ryhmätehtävästä kyse.

Minun mailiosoitteeni on: [email protected].

- Jenna.