"Nyt jos voitais sopia että koirat poistuu salista. Tai muuttuvat takaisin ihmisiksi."
"Näyttää siltä että myös miehillä on tunteita koska sä puhuit kaikista eniten."
"Jaa. Voin mä olla hiljaakin."
"Nyt se suuttuu vielä."
"Paljon tunteita."
"Niin on."

"..Tuntuu välillä sitte että se on tavallaan ihan liian raskas kantaa. Taiteilijuutensa. Ymmärrätsä."
(nyökkää)

"Sä tulit!"
"Totta kai mä tulin. Mähän sanoin että mä tulen."
"Niin mutta sä tulit."
"Totta kai mä tulin."
(halataan)
"Kiva ku tulit."
(katson sitä silmiin ja hymyilen)

"Ja sitte mä sanon miehille että siinä tapetaan jengiä. Naisille että siinä kerrotaan yksinäisyydestä. Ja yksinhuoltajuudesta."
(katson yleisöä. vakavia ovat. tuntuu pahalta. haluan pois. viini on mennyt päähän. muistelen, mitä sanoin. en ole varma siitä.)

"Sanokaa jos kahvi loppuu, sitä on. Tai jos viini. Sitäkin on."

"Näitsä sen?"
(nyökkää)
"No?"
"No. Se nyt oli. Han se. Kyllä mä ymmärrän sua nyt paremmin. Kai tuo on sitä uutta sinua. Sitä, joka jää."

"No näytä nyt."
"Hirveet paineet heti. Tarviiko tästä tehä tämmönen numero. Mä näytin jo muille."
"No mutta näytä mulle. Miten sitä poltetaan."
"Näin. Naiset polttaa näin."
(nauraa. näyttää toisin.)
"Tee näin."
(kokeilen)
"Hyi saakeli tällä lailla tulee paljon enemmän! Sitä tulee paljon enemmän!"
(haluttaa yskiä mutta pidättelen.)

"Ei me päästä sisälle. Mä olen liian kännissä."
"Puhuitsä siellä? Mitä sä sanoit?"
"Mä olen liian kännissä."
"Mennään Tuiraan uimaan. Mulla on stay upit. Ja helvetin kalliit alusvaatteet."
"Ette mee mä en voi pelastaa kaikkia. Ja mulla on kakkoset. Tai kolmoset päällä."
"No ei sitte. Sitte mennään nukkumaan. Onko sulla jotku slogit. Jotku beiget."
"Ei mulla oo slogeja."
"Ai. Jotku beiget sitte."
"Ei oo beiget."
"Ai. Jaa. No ei mennä sitte."

"Musta tuntuu että mä vielä opin sulta jotain. Että ei ole ihan sattumaa että sä nyt olet siinä. Aina uusilta ihmisiltä oppii. Jotain."

Essi