Heippatirallaa te kaikki jotka tänne olette eksyneet. Kirjoittelut on sujuneet melkoisen mainiosti täällä limingassa. Tänään pelasimme Vettä kengässä peliä, jota en ainakaan ikinä muista pelanneeni ennen. Tällä seikalla yritän säälittävästi selitellä sitä että olin melko surkea kyseisessä kisailussa. Mutta olen myös huomannut sen että olen melko surkea missä tahansa pelissä. Haapaveden opistolla kun pelailimme joukolla jollain nykyajan pelihärpäkkeellä, niin hävisin jok ikisen pelin vaikka sainkin joskus todella paljon tasoitusta. Mutta oli miten oli, tuli voitto tai häviö, niin hauskaa ainakin oli. Niin hvedellä kuin täälläkin. Olen myös auttamatta huomannut että syksy on tullut. Toisin kuin melkein kaikki muut täällä, niin minä en suuremmin pidä syksystä ja talvesta. En voi sietää kylmyyttä ja märkää maailmaa. Nytkin kengissäni on enemmän vettä kuin Titanicissa. Pitää ilmeisesti vetäistä pari kierrosta Jeesus-teippiä tossun ympärille ja korjata vuotavat kohdat. Ei niitä uusia kenkiäkään kuitenkaan saa ostetuksi ja melko turhaltakin se tuntuu ostaa joka vuodenajalle omat jalkineet. Kohtahan ne lumetkin tulee ja sillon tarvii jo paksumpaa saapikasta ettei varpaat palele.

Jari Manninen