1) Jaloissa on makuuhaavoja. Niitä tuli viimeksi raskausaikana sairaalassa.
    2) Terveyskeskuksen vastaanottajaneiti tuntee meitin ja meitin kakarat ja muistaa sosiaaliturvatunnuksetkin. Siitä on hyötyä koska minä en niitä muista.
    3) Ei kirjoittamista kahteen viikkoon
    4) Riitaa, hampaiden kiristystä, vinkuvia lapsia ja puolisoita kaksi viikkoa.
    5) Ei turvapaikkaa kivikoululta.
   6) Ei lohdun lohtua. Ei kohtua, jonne palata.
   7) Kuume laski. Mitä tekis.
   8) Joku kirja. Kafkan Linna?
   9) Peuraa en kyllä lue loppuun, en saata. Harpon vaikka, mutta vain Iiriksen takia. Enempään en pysty.
  10) Yhteisvastuupojat kävi. Seisoin aamutakissa eteisessä. Käskin sisään. Ne katsoivat toisiaan merkitsevästi. Kämppä oli hajalla, tavaroita, ruokaa, räkäliinoja, eritteitä ties mitä. Pojat katsoivat toisiaan, taas, tuli turvattomuuden tunteita, ajattelin. Sanoin etten löydä lompakkoa. Nämä katsovat toisiaan, oliko se kolmas kerta, minun kävi niitä sääliksi. Etsin lompakkoa. Minun poika joka riisuu kaikki vaatteet aina pois, juoksi pippelisillään kysymään mitä pojat haluaa, pojat eivät osanneet vastata.
11) Löysin lompakon. Sanoin että pojat on hyvällä asialla. Annoin oikein paljon rahaa. Ajattelin että  näkispä vanhemmat.
12) Yhteisvastuukeräyksellä on hyvä mainoskampanja; Ihmisessä ei ole parasta ennen merkintää. Ja sitten on kuvia  joihin  se on lisätty.  Vanhan naisen niskaan, vauvan ranteeseen ja niin edelleen.
13) Minusta se vois olla hyvä idea.
Essi Tuulikki Kummu: Parasta ennen se ja se sitä ja tätä vuotta.
(en uskaltanut lopulta panna numeroita! Kirjoitushan toteuttaa itse itsensä, kuten joku seinään viime viikolla kirjoitti)
14) Sijainen tulee huomenna, minä maanantaina.
15) Että on iloinen puolikuntoisena elellä, ei voi tehdä mitään. "Minun poika on hullu," Hannu Lukin sanoi viime viikolla, "sillä on poskiontelon tulehdus ja tuolla se vetää salilla neljä tuntia päivässä ja kulkee välit pyörällä. Se on ihan hullu, ihan ku minä, eri tavalla vain."

Hannu Lukinin poika. Tiedoksi: Siitä saa sydänlihaksen tulehduksen. Mun kaverin työpaikalla yks jätkä kuoli siihen että teki hommia sairaana. Ja se oli nuori mies.

Essi