
Tämä makaa runojensa päällä.
Aamulla tämä tuli ja viis veisasi opetussuunnitelmasta. "Tänään mä kirjoitan," tämä sanoi.
"Kirjoitat, mitä?" "Runoja."
Ja teki niin.
Ja niin oli hyvä.
perjantai, 5. toukokuu 2006

Limingan taidekoulun kirjoittajalinjan mietteit
Kommentit