On nimipäivä.  Jotkut muistivat aamulla, pari illalla ja loput ei ollenkaan. Nimi ei ole tärkeää, teot ovat.

Pikasiivosin kämpän isoveljeni soitettua, että tulee hakemaan xboxin ohjaimet lainaan. Laitoin pyykkiä koneeseen ja tiskit tiskautumaan. hän käväisi ovella ja vaihdoimme muutaman sanan ja hän lähti. Tulipahan tehtyä jotakin tälle päivälle.

On nälkä. Söin jo nuudeleita, mutta edelleen nälkä pakottaa. Rahaa tilillä on jotain 9 euron pintaan. Olen elänyt pummilla koko viikon. Kavereille kiitos, että he jaksavat auttaa köyhää.

Perkeleen Torvinen.. Hmm. Se on jo kolmas kerta lyhyen ajan sisään. Monestikohan muut ovat kuulleet tuon? Taidan alkaa pitää laskua kerroista. Voin merkitä CV:hen vuoden loputtua lopullisen määrän. Olen perkeleen oma.

Minulla ei ole aikomustakaan tehdä enää mitään järkevää tänään, sillä aion löytää rappion olemuksesta jonkin mielenkiintoisen piirteen. Olkoon se tänään vaikka luovuttaminen. Olen luovuttanut tältä päivältä.

Olen nähnyt unia, joissa minulla on tyttöystävä. Se on joka yö eri nainen. Aamulla haluaisin jatkaa unta, mutta ei siitä mitään tule. Luovutan nykyään myöhemmin kuin ennen. En siis opi, sen sijaan taannun. Kaverit yrittivät eilen auttaa minua löytämään tyttöystävää. He selasivat puhelinnumeronsa läpi. Paras ehdokas oli Myrkytyskeskus. He totesivat, ettei heillä ole oikeastaan hetero naissinkkujen kolmea enempää, heistä yhden kanssa olen jo seurustellut ja loput.. ei minun tyyppiäni.

Viina saa minut tanssimaan. Muuten olen aika samanlainen kuin selvinpäin. Toisin sanoen, en uskalla tanssia muiden nähdessä. Paitsi sellaisten, jotka tietää minusta jo jotakin. Mutta baarissa se ei onnistu ilma alkoholia. Eilenkin Myhouse avasi ovensa. Minä yritin tanssia, mutta ajattelin liikaa, mitä muut ajattelevat. Lopulta pääsin kompromissiin, jossa heiluin musiikin tahdissa niin kuin puut tuulessa. Pitäen jalkani tiukasti maassa ja kädet reisien päällä. Niillä sentään rummuttelin tahtia. Kompromissit ovat aina huono juttu.

Tom Waits julkaisi uuden levyn. Se on kolmen levyn paketti. Kahdessa on musiikkia ja kolmannessa jotakin, en tiedä mitä. Levy oli hienon näköinen. Hintakin oli kohtalaisen hieno: 36 euroa.

Jos olisi rahaa, menisin kokkaamaan kavereilleni jotakin hyvää ruokaa.

Ismo