Nää on ihan elävästä elämästä...ohoo. Nimiä ja sensellasia en mainihe ;)

 "Oli imu ja se tuli nopeaan tahtiin..." 
 "Mä olin iha forsseissa."
"Toinen pukeutunu paitaan, jossa lukee: "Enkeli tai muuta vammasta." 
 "Aika paljo lukee tossa." 
"Tunnin tuijottelut Ville Valon kanssa." 
"Dokudorka." 
"Maksa on hyvää."   
"Maksa ei kovin paljoa maksa."
"Tästä maksasta tuli mieleen Juice."
"Jostain kumman syystä mulla on nyt vaikeuksia syyä tätä ruokaa ." 
 "Sanoa mua Lauraks..."

Koulussa/opettajalle:
"Eikö oo parempi, että jos sä vittuunnut täällä, etkä sitten kotona?"
"Ei mun tartte vittuuntua täällä."
 "Missä sä sitten vittuunnut, Ellet täällä?"
"Suklaatyttö yrittää pelastaa Teuvoa, mutta Teuvo kuolee ennen seksiä."
 "Pyöräyttää silmiään ja nukahtaa."
 "Potentiaalista kolaamista."

Opettaja/oppilas:          
"Ihanaa, kohta loppuu vuosi!"
 "Ajattelit kuitenki että ihana ku pääsee teistä kaheksi viikoksi eroon."
 "Noeikä!"
"Kuitenki ajattelit niin..."  
"No hei: ommulla henkilökohtaistaki elämää."
"No just sillä verukkeella!"
"Toi sotkee aina kaikki liemet..."
"Mää vaivun nyt vähäksi aikaa koomaan." 

Laura